Het was nog zo onze bedoeling, deze pagina nooit nodig te hebben.
Blijkbaar is er ergens iets mis gegaan. Sorry hiervoor, maar we gaan het voor je oplossen.
Stuur je klacht naar klantenservice@deurencompany.nl en leg zo duidelijk mogelijk uit wat je klacht is, het liefst met je telefoonnummer, zodat wij je kunnen bellen om je klacht te bespreken.
Je krijgt uiterlijk binnen twee werkdagen antwoord van ons.
We gaan er vanuit dat we er samen wel uitkomen, maar mocht dit toch niet lukken, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."